!….من ازنهایت شب حرف میزنم

سیاه‌پوشان شاخهء القاعدهء بالاترین را کاری ندارم؛ از مدیران  بالاترین گله‌مندم. همیشه هستند«زنک»ها و «مردک»های فاحشه، بزدلی‌شان را این‌جا و آن‌جا خالی می‌کنند. که بالاترین هم در این میان در امان نیست.ازآن‌ها گله‌ای نیست. چون مرامشان این است از مدیران گله دارم که گاهی، حرمت را حفظ نمی‌کنند، و نمی توانند قضاوت کنند بین خوب و زشت و به اسم آزادی بیان، اجازه می‌دهند که اسامی پنهان، سعید امامی‌های اینترنت، هفت‌تیرهای خالی‌شان راخالی‌تر کنند…! اگرامروزاز وبلاگ نویسان کلاسیک وبلاگستان کمترکسی در بالاترین هست.علت هم واضح است جناب مدیران سنگ را بسته اید سگ را رها کرده اید _! دیگر رغبتی برای امثال من وبلاگ نویس با این شرایط نیست که دربالاترین مطالبمون رو بگذاریم وبه تبادل نظر بپردازیم

اگر امروز می بینید مطالب مفید در لینکهای داغ کمتر جایی دارند.یکی ازعواملش همین اوباشی هستند . که با  طرز برخورد شما رشد کرده اند. _! یک داورفقط کارش سوت زدن واجرای قانون نیست  بلکه وظیفه اصلی اش مدیریت بازی ایست. شاید تیمی خطا هم نکند. ولی با ناجوانمردی  وخلع قانونی_ بازی را به سود خود به پایان برد! به درخواست  گزارش من برای عده ای بی هویت و البته بی خاصیت برای فحاشی نتنها عمل نکرده اید بلکه شناسه من را بطور موقت بسته اید_! الان که نگاه می کنم چند تایی از بچه های وبلاگ نویس  یا به درخواست خودشان شناسه شان بسته شده و یا دیگر در بالاترین نمی ایند_! و این هیچ نیست مگربخاطر طرز برخورد شما_! من هم همین کار را انجام می دهم . و دیگر در بالاترین  نخواهم بود. و در اینجا از سایر بچه های خوبی که در بالاترین هستند خداحافظی می کنم._!وقت بخیر

12 Comments

Filed under Uncategorized

12 responses to “!….من ازنهایت شب حرف میزنم

  1. mostafa

    بی خیال بابا گوش به این خاله زنکهای بالاترین نده اونها باید از بالاترین برند نه شما

  2. homa

    blondie jun chee shodeh mageh?

  3. mahdi

    فضولباشی رفت شاتوت و البالو هم رفتند جوجه هم که رفت اسید ممد و امیر حسین هم رفتند حالا تو هم که رفتی پس دیگه کی هست؟ تو بالاترین

  4. shrin

    behtar k rafti sabze lajani !!

  5. من

    این به خاطر اینه که فضای بالاترین خیلی سیاسی شده یه جورایی سیاست زده
    به هر حال

  6. Siero

    bad az in ke dastet chand baar roo shod vase doroogh ha va mozakhrafaati ke migi khob albateh bayadam daste pish begiri ke pas nayofti…

  7. saeed

    blondie man neveshteh hat ro dust daram, ba mostafa movafegam.

  8. علی

    تو هم یک فاشیست از جنس همین هایی که گفتی هستی. از بالایی ها انتظار داری که بازی را مدیریت کنند؟‌ اگر انتظار خلاف قانون و بالاتر از قانون داری مشکل از توست. اتفاقا بهتر که بروی. من تمجیدی از وضع بالاترین ندارم. بیشتر مطالب مفید پخش نمی شوند. اما اینکه انتظار داشته باشی محض اینکه شما خوشت بیاید قانون نقض شود مشکل را در خودت ببین. اتفاقا داور خوب باید به موقع سوت بزند. اگر مشکلی در قانون وجود دارد می توان از داوران خواست که قانون را عوض کنند. اما اینکه بخواهی ان را رعایت نکنند به علت خودبزرگ بینهای خود شماست. یک ولی وقیح در دنیای واقعی با اختیارات فراقانونی داریم کافیست. بگذار اینترنت به لجن ولایت مطلقه کشیده نشود.

  9. علیرضا

    اه،
    من هروقت از شما یه مطلبی تو این بالاترین خراب شده دیدم فقط عقده جلب توجه دیدم و دیگر هیچ.
    کی هستین شما؟چتونه آخه؟

  10. وحید

    سلام بلوندی واسه چی این کار را کردی من ناراحت شدم از نظر من تو یکی از وبلاگ نویسان موفق وبلاگستان هستی که خیلی ها این رو دوست ندارند. من خودم عاشق وبلاگت هستم

    موفق باشی

  11. علی

    من عضو بالاترین نیستم ولی نوشته های شما را از انجا می خواندم خیلی به دلم می نشست. والبته می نشیند پسرم به نوشتنت ادامه بده فردای ایران در انتظار شما است. من نمی دونم این که گفتی چه ماجرایی هست ولی دوست دارم مطالب شما رو قلم روانی داری /همیشه پیروز وسبز باشی
    علی از المان

  12. blondisecret

    جواب سرتاسر کذب بالایار شماره چهار را در زیر همین مطلب در بالاترین که دیدم باعث شد بناچار درمقام پاسخ در اینجا دربیایم 1-بنده قطعا می دانم که حساب کاربری که شما نام بردید از ان چه کسی هست و من ایشان را خارج از بالاترین می شناختم و به درخواست خود ایشان دعوت شدم / امیدوارم که روزی از بند رها شود و در کمال ازادی وسلامت این نکته را خودش شرح دهد. وبدون تردید ایشان با نام واقعی خودشان در بالاترین شناسه ایجاد نکردند. 2- در فرستادن ان لینک اشتباه کردم ولی دیگر فرصت از کف رفته بود و نمی شد لینک را حذف کرد و حذف ان لینک توسط بالاترین باعث شاد کامی من شد 3-دلخوری بنده از حذف ان لینک و بستن حساب کاربری بنده نیست و نبود بهیچ عنوان من در زیر ان لینک به کسی فحاشی نکردم و این دروغ شما جای شرم دارد انتظار به حق من این بود که کسانی که فحاشی کردند را برابر قانون خودتان مورد رسیدگی قراردهید. نه اینکه حساب کاربری من را بدیل فحاشی که انان کرده بودند ببندید!( علت بستن حساب را بخاطر فرستادن ان لینک که ممکن بود برای ان شخص مشکل ایجاد کند را ذکر میکردید نه دلیل کذب فحاشی بنده )!! نکته قابل تامل این است که حتی فحاشی ان دو سه کاربر اصلا ربطی هم به محتوی لینک نداشت و بطور سریالی در زیر مطالب من این کار را انجام می دادند که اثباتش کار مشکلی نیست. فقط انتظار من این بود که دست کم برابر قوانین خودتان با انها برخورد کنید! که این کار را نکردید با وجود گزارش وتخلف اشکاری که بود4- بخدای سبحان سوگند می خورم بهیچ عنوان به شما ایمیل مکرر نزدم که حساب کاربری من را باز کنید و یا انطور که شما عنوان کرده اید التماس کرده باشم که این دروغ شما هم جای تاسف و شرم دارد.من فقط یک ایمیل فرستادم که در ادامه می اید _ در منزل ما دو نفر در سایت بالاترین عضوبودند. من از همان ابتدا شناسه ادیبان را به یکی از اعضای خانواده ام دادم و شناسه دیگری به اسم بلوندی ثبت کردم(که هم نام وبلاگ بود) که حتی دعوت نامه برای این شناسه را از علیرضا رضایی گرفتم تا فردا روزی جای حرف وحدیث نباشد! در ثانی همان طورکه کاملا اشکار است هر یک لینکهایی جداگانه داشتند و بعضا از شناسه ادیبان به شناسه بلوندی منفی های بسیار داده شده وموقعی که هر دوحساب را بستید فقط یک ایمیل زدم تاکید میکنم فقط یک ایمیل زدم!!! و در ان نوشتم که اگر از یک اپی ادرس دو شناسه به بالاترین وصل بشوند دلیل بر تقلب نیست و دلایل بالا گواهی بر ادعای من بود که پذیرفتید.( وحتی شرح دادم که اگر فردا روزی که بالترین در ایران ازاد شد ممکن از از یک خانواده که یک اپی ادرس دارند چندین کاربر در بالاترین باشند انوقت شما ان را دال بر تقلب می دانید؟! اگر چنین است به مشکل بر خواهید خورد!_ واز شما خواستم که شناسه من رو که بستید مهم نیست ولی ان یکی را باز کنید که متعلق به من نیست فقط همین! که شما هم پس از بررسی ادعای من را تایید کردید. ولی شناسه بلوندی را باز کردید و شناسه ادیبان را همچنان بسته نگاه داشتید با این وجود حتی ما دیگر ایمیلی نزدیم که شما که پذیرفتید چرا حرف خودتان را اجرا نکردید؟ . دست کم به ارشیو ایمیل ارسالی خودتان در صورت وجود مراجعه میکردید و بعد اینطور دروغ و بهتان می بافتید_! الان که این جواب سرتاسر کذب شما را در جهت پاک سازی خودتان انجام دادید را دیدم به ماهیت شما پی بردم و از دست خودم شرمسارم و ناراحت که اصلا چرا من در این سایت فعایت میکردم باچنین نگرش و طرز برخورد شرم اوردی که گردانندگان ان دارند! و خوشحالم که دیگر در این سایت نخواهم بود. خانه نوشتهای من وبلاگم هست که قبلا هم بود . هر از چند گاهی که دست به قلم بشوم اینجا مینویسم برای دل خودم حال هرکس امد خوش امد و نیامد باز هم صفای قدمش/ من برای خودم مینویسم نه برای کف زدن دیگران ونه برای فحاشی دیگران فقط برای خود خودم.

    خرقه پوشان جهان مست برفتند و گذشت /قصه ی ماست که بر هر در بازار بماند
    بلوندی/..

Leave a Reply

