! جدال با حکومت را به نزاع بیهوده با اسلام نکشانید

شمشیر را در تاریکی نچرخانید . نیرو وقت خود را صرف تناقصات اسلام نکنیم ما اسلام را نمیتوانیم ریشه کن کنیم ولی این حکومت را چرا , این ذات همه ی ادیان است که دارای تناقضات هستند , تقریبا همه ی ادیان کسی را دارند که قرار است ظهور کند و مشکلاتشان را به توهم خودشان حل کند .همه ی افتخار ما ایرانیان این است که در عین حالی که همه کشورهای اطراف ما بت و سنگ و چوب می پرستیدند ما یکتا پرست بودیم به گواه تاریخ ! بله دین ما گفتار نیک، کردار نیک و پندار نیک بوده آری ما به اهورا مزدا که همان خدای بی همتاست ایمان داریم فقط همین و بس! در این برهه از زمان نیروی خود را صرف جنگی فرسایشی نکنیم به حاشیه نرویم متن ماجرا این حکومت جبار است . قبل از هر چیز باید سینه این حکومت را بر خاک بمالیم و نابودش کنیم و سپس شمعی بیفروزیم و این اسلام را با این تفاسیرش از ایران زمین دور بریزیم! روز ایران(قدس) نزدیک است اطلاع رسانی کنیم وقت تنگ است هموطن

8 Comments

Filed under Uncategorized

8 responses to “! جدال با حکومت را به نزاع بیهوده با اسلام نکشانید

  1. َفرزین

    آری حق با شماست
    ما نمی توانیم اسلام را ریشه کن کنیم
    این خود اسلام است که دارد خودش را نابود میکند
    تمام ادیان با یک دروغ بزرگ آغاز میگردند
    هنگامی که این دروغ و دروغهای دیگر بر همگان یا بیشتر مردم آشکار گشت دیگر سدی شکسته است و دین را نمیتوان نجات داد

  2. roman

    ma ba hokomat moshkeli nadarim kheyliam hokomate khobiye ma ba eslam moshkel darim eslam bayad az beyn beravd

  3. Behrooz

    ببینید! چرا خودتان را درگیر یک بحث بی انتها می کنید؟

    یک واژه به نام اسلام ساخته ایم و دایم سر آن دعوا می کنیم ! هر کدام از ما هم این واژه را یک طور تعریف می کنیم.

    در واقع همه ما یک چیز می خواهیم ولی چون از این واژه معانی مختلف داریم نمی توانیم به یک نتیجه برسیم.

    پس بیایید بر سرمعانی مختلف آن با هم بحث کنیم نه سر واژه اسلام

  4. محمد

    اتفاقا به هیچ وجه مشکل از حکومت نیست
    مشکل از فرهنگ احساسی ومتافیزیک مردمی هست که صدها سال است با اعتقاد به حجم قابل توجهی از توهمات و خرافات باعث شدند تا دیگران سواستفاده کرده و برایشون تصمیم بگیرند بدون اینکه این مردم برای خودشون حق انتخاب قائل باشند

  5. بابک

    به نظر من هر دو اینها لازم و ملزوم هم هستند . کسانی را من میشناسم که دو سال پیش قمه می زدند و حالا با خواندن آیه های ضد و نقیض در قرآن بشدت مخالف اسلام و آخوند شده اند و می خواهند قمه را سر آخوند بزنند به نظر شما این چطوری پیش آمده ؟ با همین نوشته ها و نشان دادن آیه های ضد و نقیض موجود در قرآن . البته من حرف شما را کاملن درک میکنم ولی دوست عزیز کسانی هستند که در خارج هستند و نمی توانند در تظاهرات مردم ایران شرکت کنند و یا وضع جسمانیشان طوریست که نمی توانند به خیابان بیایند . حالا به نظر شما این افراد که تعدادشان هم کم نیست بشینند و کاری نکنند و یا از معلومات خود استفاده کنند و یک جایی بنویسنند و یا آیه های ضد و نقیض را کپی کرده و به افراد مختلف بفرستند کدام یک به نظر شما بهتر است؟

    دوست عزیز اگر بخواهید یک درختی را بکنید باید آن را از ریشه بکیند و الا باز هم رشت خواهد کرد . اگر شما فکر میکنید در حال حاضر با رفتن خامنه ای آخوند های دیگر به من و شما اجازه خواهند داد که یک حکومت سکولار روی کار بیاوریم کاملن در اشتباه هستید آقای کروبی میفرمایند که حکومتی را که مردم میخواهد ایشان هم می پذیرد و لابد شما هم باور کردید؟ اگر آقای کروبی یک بار این حرف را زده خمینی صد بار و خیلی بهتر از ایشان ( آقای کروبی) گفتند ولی چی شد؟

    ناصر خسرو به شهری وارد میشود کفشش پاره شده بود از یک پینه دوز میخواهدکه کفشش را تعمیر کنید پینه دوز مشغول تعمیر بود که سر و صدا از بازار بلندمیشود پینه دوز از روی کنجکاوی به بازار سر میزند بعد از مدت کوتاه برمیگردد با گذنه و یک تکه گوشت . ناصر خسرو چگونگی را سؤال میکند پینه دوز جواب میدهد که یکی شعر های ناصر خسرو را خوانده بود و آقای محل ( آخوند ) ملحد اعلام کرد و مردم تکه تکه اش کردند و این گوشت هم به من رسید . ناصر خسرو کفشش را از پینه دوز میگیرد و میگوید در شهری که اسم ناصر خسرو برده میشود من نمی خواهم وارد شوم و به این ترتیب فرار میکند. آیا آن موقع آخوندخامنه ای رهبر بود؟

    باز هم عرض میکنم ما باید ریشه اینها را حدف قرار دهیم و الا به مقصود نخواهیم رسید . باز هم یک آخوند دیگر خواهد آمد وخواهد گفت که خامنه ای خوب نبود من خوبم و باز همین سفره را پهن خواهد کرد. میدانم شما عجله دارید من هم مثل شما عجله دارم اگر از وضع من با خبر شوید، متوجه میشود که چقدر برای من رفتن این حکومت مهم است ولی راه درست در آوردن ریشه سست اسلام است و بس.

    خیلی از ایرانی ها هستند که هیچ کمکی به جنبش آزادی خواهی مردم نمیکنند و تماشاگر هستند که به موقع میوه به چینند بنا بر این من دست کسانی مثل شما را که در راه آزادی ایران قلم میزنید و به هر نحوی کمک میکنید می بوسم و به شما ادای احترام می کنم. بگذاریم هر کس هر طور که میتواند یک گوشه کار را بگیرد ممنون

  6. blondisecret

    مرسی بابک عزیز

Leave a Reply

