فردا 10 اسفند بیرون بیایید! با ماشین یا پیاده فرقی نمی کند فقط بیرون بیایید

بخدا فردا اگر قیام نکنیم روزگارمان سیاه تر خواهد شد . 25 بهمن هر چقدر بودیم 10 اسفند باید ده برابرش باشیم . نگوییم دیگران می روند  این کشور مال همه ی ما است آزادیه فردایش نسیب همه ی ما است . بیایید در همه چیزش شریک باشیم !  بیاید بیرون با ماشین یا پیاده هر دو خوب است فقط بیاید .اگر کم باشیم دل خامنه ای و امثال احمد جنتی را شاد کرده ایم تا به ریشمان بخندند .  ما الان در موقعیت حساسی هستیم هموطنان عزیزم باید شرایط را درک کنیم باید بفهمیم چشم رهبران سبز و دیگر زندانیان سبز از پشت آن دیوارهای مهیب به ما دوخته شده  . باید بدانیم که آینده مان در گرو تظاهرات فردا 10 اسفند و روزهای دیگر است . من فردا از صبح تو خیابان هستم نه بعد از ظهر من فکر می کنم هیچ آینده ای با وجود این حکومت نخواهم داشت  . آیا شما هم مثل من فکر می کنید

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

