! خفت و خاری از این بیشتر که قطر بیاد پروازهای داخلی ایران رو بگیره

کجاست اون شرکت هواپیمایی ایران ایر که زمانی یکی از پنج ایرلاین برتر دنیا بود کجاست او ایران ایری که برترین شرکت هواپیمایی آسیا بود .  شرکت ایران ایری که تاریخ تاسیسش از بوجود آمدن خیلی از کشورهای کوچک خلیج فارس بیشتره ! بگو مرگ بر آمریکا که اگر یک شیخ نشین که به اندازه یکی از دهات ایران هم نیست گاز و خاک و حالا خط هواپیمایی ما را هم تصرف کرده ولی مهم نیست ,  خفت و خاری از این بیشتر _ باید خون گریست خون , خاک بر سر من ایرانی که چنین روزهای خاری رو میبینم ما نابود شدیم نابود

7 Comments

Filed under Uncategorized

7 responses to “! خفت و خاری از این بیشتر که قطر بیاد پروازهای داخلی ایران رو بگیره

  1. علی

    حقتونه باور کنید حقتون هست
    من افغانی هستم ولی واقعا عراقی هست
    ولی اگه ایرانی بودم حداقل یک کاری میکردم
    ولی خاک تو سر هر ایرانی که اینطور خفت میبینه

    • Jean Valjean

      felan k oon bala neshasti, hich ghalatiam ham nakardi. hamash Amarica va ooroopa zahmateh naboodieh hakemanetoono che too afghanestan, va che too aragh keshid. pas lotfan shut the fuck up Mr.Ali.
      ye kaloom ham vaseh irooniaieh aziz daram, az must ke bar must. aval havaieh hamo bayad dashteh bashim, va baadesh hokoomatemono mitoonim dorost konim. biaim ye roozi hameh baham biaim too khiaboon faghat komak be mardomeh mostamand konim. ta zamani k be yeh irani begim tork, arab, ya kord, fars, in keshvar hamineh k mibinin. Payandeh Iran, va iran bayayeh tamameh Iranian

  2. sam

    اقا چرا خفت ؟ خوب مردم بايد بميرن با اون هواپيماهای قراضه؟ وقتی خودمون نمی توانيم بايد بديم دست يک خارجی!

    بدبختی ما فکر می کنيم بايد همه کارها رو خودمون انجام بديم اگه نه بی عرضه هستيم !
    دوران طلايی ايران ديگه تموم شد! الان يک کشور بدبخت و بيچاره هستيم. فرقی نمی کنه قطر بياد يا انگلستان….

  3. navid

    چر ا خفت وخواری یکی از معدود خط های 5 ستاره دنیا است
    چرا مردم ایران چیز خوب استفاده نکنند؟
    مثل این که بگوییم خفت وخواری مردم ایران سوار بی ام دبلیو میشوند

  4. امیر

    خوب چه اشکالی دارد؟ این که یک کشور در چه تاریخی تاسیس شده و یا چقدر وسعت و یا جمعیت دارد ملاک مناسبی برای ارزیابی آن کشور نمی تواند باشد. قطری ها سالهاست که در زمینه خطوط هوایی سرمایه گذاری کرده اند و اکنون شرکت های هوایی قطر جزو بهترین ها هستند. ما هم که کاری انجام نداده ایم چیزی را هم که داشته ایم به مرور زمان تحلیل رفته و از دست داده ایم. این نتیجه عملکرد خودمان است. نه فقط صنعت هواپیمایی بلکه در راه آهن و حمل و نقل جاده ای هم وضع همین است

  5. Irani

    آخرین اخبار از کائنات

    اعضای جلسه:

    خداوند،فرشتگان(عزرائیل،جبرئیل+اسرافیل+ابلیس)،مهدی(معروف به امام زمان) و عیسی(معروف به پسر خدا)

    موضوع جلسه:راهکاری برای کنترل اوضاع

    خدا:اوضاع خیلی افتضاح شده روزی صدها هزار مورد قتل و کشتار و تجاوز وشکنجه و ظلم و به غیر از اینها حکومتهای دیکتاتوری هر روز هزاران جنایت میکنند و افراد سودجو به تجارت اعضای بدن و تجارت سکس کودکان مشغولند و اوضاع به شدت افتضاح است و به نظرم دیگه از این بدتر نمیشه و باید کاری کرد.

    مهدی و عیسی:ما برای ظهور اماده ایم اما با این رقم مسخره سیصد و سیزده نفر ظهور ما هیچ فایده ای نداره و چیزی جز خودکشی محسوب نمیشه،زمین شش میلیارد جمعیت داره و اگر قرار باشه پیروز بشیم حداقل یک میلیارد نیروی مسلح آموزش دیده نیاز داریم.

    عزرائیل:اگر جنگی قراره بشه باید به من نیروی کمکی بدین من همینجوریش هم نمیرسم کارام رو انجام بدم!چه معنی داره من دارم جر میخورم زیر فشار کار اون وقت اسرافیل از اول زندگیش توی شارژه تا فقط روز آخر دو بار در سور فوت کنه و جبرئیل هم که هزار و چهارصد ساله که بیکاره.آخه این شد عدالت؟باید این دو فرشته تنبل و حداقل ده دستیار در اختیار من بگذارید وگرنه استعفا میدم.

    خداکه به شدت عصبانی و ناراضی بود ابلیس را مورد خطاب قرار داد و گفت تو چرا ساکتی و قیافه ناراحت به خودت گرفتی؟تو که باید با دمت گردو بشکنی!یه چیزی بگو ابلیس!

    ابلیس:خداوندا من به همه چیز فکر میکردم جز اینکه تو هم دروغگو و باشی و در قول خودت خائن!مگر قول نداده بودی که هیچ فرشته یا جن و انسی خلق نکنی که به اندازه من بد و شرور و بی همه چیز باشد؟

    خدا:بله همینکار رو هم کردم و الانم این شده اوضاع!

    ابلیس نه خیر اینطور نیست برای مثال در ایران شخصی به نام محمود الف نون به قدرت رسیده است و او حتی مرا به شاگردی خود هم قبول نمیکند!او چنان در تمام علوم حرامزادگی و شارلاتان بازی و عوام فریبی و دروغگویی و پررویی قدرتمند است که مرا خانه نشین کرده و من مدتی است داروهای ضد افسردگی میخورم.خدایا این قرارمان نبود.

    خداوند به شدت عصبانی شد و گفت با این اوضاع و احوال که خیر و شر دنیا از کنترل من خارج شده مسئله ظهور مهدی و عیسی کلا منتفی است و اگر قرار به ظهور باشد خودم ظهور میکنم

  6. Irani

    خبرهای جالبی در ایران شنیده میشود اختلاس های هزاران میلیاردی دزدیهای کلان خانه های میلیاردی سر به فلک کشیده غارتهای خاک اموال آب دریا خلیج و غیره غیره غیره ………………..ولی تا بحال فکر کردین ایران رو بردند غارت کردن چپاول کردن ولی یک ایرانی صداش در نیامد و چیزی نگفت ؟ چونکه شرف و ابرو غیرتش را هم بردند چونکه هیچ چیزی برای ایرانی نذاشتن.چونکه به اسمه اسلام همه رو سرجای خودشان نشاندن

    واقعا چقدر بدبختیم ؟که از خودمان اراده و غیرت و شرف و ابرو نداشته باشیم ؟

    کجاست غیرت ایرانی که یک تار موی خود را وثیقه قرار میداد ؟

    کجاست شرف ایرانی که نمیگذاشت ناموسش به ببیگانگان فروخته شود ؟

    کجاست ایرانی که مهمان دوست و مهمان پذیر بود؟

    کجاست ایرانی که تا میدید همسایه خودش گرسنه است کمک میکرد ؟

    کجاست ایرانی که تا محتاج میشد همه برایش جانفشانی میکردند ؟

    کجاست ایرانی که هیچ زمانی آواره نبود ؟

    کجاست ارزانی در ایران ؟

    کجاست کجاست ؟تا چقدر بدبختی بکشیم ؟تا کی آوارگی بکشیم ؟ ای بی غیرتان ای وطن فروشان ای ایرانیان خاک ناموس وجدان غیرت شرفتان را از بین بردند کمی به خود آئید ؟ کمی بیاندیشید چی بودیم چی شدیم ؟ جوانها معتاد زنها فاحشه ؟مردان بی غیرت ؟ کودکان گرسنه ؟ مغزها فراری؟ زندانها پر از بیگناه ؟

    تا به کی شاهد باشیم که یکی بیائید این وطن را درست کند ؟ همسایه من از گرسنگی نان ندارد و من نمیتوانم کمک کنم ؟دوست من سر گرسنه بر زمین میگذارد ومن نمیتوانم بگذرم ؟

    ای خاک بر سر من ایرانی کنن که نشستم و نگاه میکنم ؟

    ای خاک بر سرمن کنن تا به دروغ به همه میگویم کمک میکنم ؟

    ای خاک برسرمن کنن که فقط حرف میزنم ؟

    ای خاک برسرمن کنن که فقط اسم ایران را به دوش میکشم؟

    ای خاک برسر من ای خاک بر سرمن

    شاهد بودم و دیدیم کشورهای که در فقر نداری و شتر بازی بودن چی شدن ؟ و ما چی شدیم ؟

    شاهد بودیم که همان کشورهای عربی با یک اتش سوزی دنیای عرب را متحول کردن ؟ ولی من ایرانی غیر از حرف زدن و شعار دادن ترس هیچ غلطی نکردم ؟

    ای ایرانی بدبخت خوشبختی خودت را پیدا کن آزادی خودت را پیدا کن

    بس است بس است به خدای ایران بس است

    میلیارد میلیارد ثروت تو سرمایه تو خارج میشه ولی فکر این هستی که یارانه خودت رو بگیری ؟ فکر این هستی که مبادا مجروح بشی ؟ فکر این هستی که مباد کتک بخوری ؟

    نه بلند شو برخیز و بر حکومتی که نمیخواهی اعتراض کن حق خودت رو بگیر

    ای ایرانی تو شرف غیرت آبرو آزادی مردانگی شجاعت داری

    پس بلند شو و بر تاریکی غلبه کن

    به امید آزادی و آبادی ایران

Leave a Reply

