?آقای خاتمی خیال میکنید با دسته کورها طرف هستی

 مرد حسابی! کشور ما نابود شده این همه منابع انسانی و طبیعی ما ازبین رفته و داره میره اینطور به مردم تو زندانهای سرد و تاریک تجاوز میکنند و می کشند، دیگه تو دنیا آبرو و حیثیت نمانده برامون، شرم میکنیم بگوییم ایرانی هستیم،  رای ملت رو خوردند بعد با ماشین از روشان رد شدند و گفتند بزغاله و خس و خاشاک هستید اگر دختر خودت را می ربودند و بعد بهش تجاوز می کردنند و جسد سوخته اش را چند روز بعد در بیابانهای اطراف تهران پیدا می کردی باز هم اینطور سخن میگفتی؟!  اگر ذره ای به اندیشه و حق مردم اعتبار متصور بودی رای نمی دادی!  شما روی حرف خودت نموندی با این کار تایید کردی  همه جنایات این رژیم را، یعنی در اصل گفتی من غلط کردم !  شما خیال می کنید با دسته کورها طرف هستید؟! شما اگر اصلاح میکردید ما به احمدی نژاد نمی رسیدیم پس از شما،   شما خیانت کردید_ خیانت !  هیچ تفاوتی بین شما و جنتی، احمد خاتمی، رفسنجانی و….، نیست همه دروغ می گویید هر کدام به نحوی ! د

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “?آقای خاتمی خیال میکنید با دسته کورها طرف هستی

  1. ms

    boro baba goozet bekand, ama ne jolei bad!!!!!! hehehehe

  2. همدم

    آقای خاتمی متشکرم که بالاخره آدم ساده دلی مثل من رو به این باور نهایی رسوندی که اصلاحات پایان یافته. دست شما درد نکنه که نگذاشتی بیش از این قضیه کششششششششششششششششششششششششششششش بیاد. یه 15 سالی بود که علاف حضرت عالی بودم و ساعتم رو با گرینویچ شما تنظیم میکردم.
    به هر حال این اتفاق تو 30 سالگی برای من افتاد خیلی بهتر از اینه که تو 50 سالگی بیوفته.
    یکی از مشکلات بزرگ امثال من همین بلاتکلیفی سیاسی بود که ناشی از یکی به میخ و یکی به نعل زدن حضرت عالی هست.
    به هر حال پرونده اصلاحات به سبک خاتمی بسته شد و جنابعالی هم مراسم ختمش رو هر چه تمام تر اجرا کردی. انگار باری از روی شانه ها برداشته شد. تکلیف معلوم و حساب ها جدا.
    اما به هر حال هرچه بود یه توضیح به طرفدارات بده کار بودی. باید توضیح میدادی که چرا رفتی رای دادی. امروز اون توضیح رو خوندم و چند بار هم خوندم اما خوب هیچی نفهمیدم. همش مبهم گویی که وضع پیچیده رو درک کنیم. من هم درک کردم. حضرت عالی برو به درک. من صبر کردم که توضیحت رو بخونم. به به آورین آورین چه توضیح جانانه ای فکر کنم دونفر قانع شده باشن. یکی خواجه حافظ شیرازی یکی هم آورین آورین(از یک بحث اینترنتی)

Leave a Reply

