هموطنم خواهش میکنم التماس میکنم بیایید بپا خیزیم بیایید- بیایید !

چرا اینقدر بی تفاوت هستیم! این همه توهین و خفت و خاری بس نیست؟!  چرا اعتراض و اعتصابی نمیکنیم ـ؟   صف های مرغ را ببینیم اینجا سومالی یا شاخ افریقا نیست اینجا ایران است کشوری با ششصد میلیارد دلار در آمد نفتی! این همه بی ابرویی این همه توهین بس نیست خفت خواری از این بیشتر که یک آخوند کثافت فربه بگوید بجای گوشت پیاز داغ بخورید!

تا کی اجازه بدهیم نیروی انتظامی بی ناموس  به بهانه حجاب به نوامیسمان دست درازی کند؟!  تا کی برای مواد غذایی صف بایستیم؟! تا کی در دنیا بی حیثیت باشیم؟! تا کی بر اثر بی کفایتی این رژیم زالو صفت صد ها هزار کشته بخاطر نبود جاده های ایمن. خدمات بهداشتی و درمانی و……در سال بدهیم ؟!  امروز من شرمم می آید که بگویم ایرانی هستم!  بخدا عصرها می آیم بیرون در خیابان ها پرسه میزنم تا شاید یکی شعار بدهد من هم پشت سرش بایستم دیشب رنگ را بر داشتم و چندتا کوچه پایین تر رفتم چهار تا فحش و بد و بیرا به این رژیم نوشتم ولی منه تنها چه میتوانم بکنم ؟!  هموطنم بیا بپا خیزیم بخدا عمرمان تمام شد تا خودمان نخواهیم هیچ کس به دادمان نمی رسد کوبا بنجاه سال است که زیر چکمه مردی دیوانه به اسم کاسترو است بیایید نگذاریم ما هم به بنجاه سال برسیم من از نسل بعد از انقلابم جوانی دارد میرود هیچ آینده ای برای خودم متصور نیستم اجازه بده نسل های بعدی از ایرانی بودنشان احساس شرم نکنند ! خواهش میکنم  التماس میکنم بیایید بپا خیزیم بیایید بیایید

6 Comments

Filed under Uncategorized

6 responses to “هموطنم خواهش میکنم التماس میکنم بیایید بپا خیزیم بیایید- بیایید !

  1. Fuel injection

    ششصد میلیارد دلار ! چطوری حساب کردی عمو ؟

  2. علی

    خونسرد باش. یه خورده خودتو کنترل کن .اصلاً قرار نیست که به پا خیزیم و متحد بشیم و یه بار دیگه انقلاب کنیم و از این حرف ها. می گیری یا نه ؟

  3. kambiz

    khodeto narahat nakon aziz ma iraniya bayad to srikhor bashim age gharar bashe sir bashim nemishe va beghole ali aslan gharar nist dige enghelabi beshe

  4. ايراني

    كس ننه ات

  5. hassan

    دوست عزیز جماعت آخوند اگر فراماسونری حکومت جهانی پشتش نباشد یک مستراح عمومی را هم نمیتوانند اداره کند چه برسد به ایران !!! آنها آوردندش وتا آنها نخواهند نمیرود مگراینکه معجزه ای رخ دهد وملت با قیامی مسلحانه نه سوسول وارانه !! حکومت را سرنگون کند

  6. زهرا

    این جا یکی چند روش نوشته
    friendfeed.com/fox11

Leave a Reply

